Procesăm

Termeni si conditii CoolRides.ro

Inainte de a efectua comenzi pe www.coolrides.ro te rugam citeste Conditiile si Termenii Generali ale comenzii, de mai jos.

Termenii si conditiile din cadrul acestui website sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor (persoane fizice) în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, conform OG 21/1992 privind protectia consumatorilor si conform Legii 449/2003 privind garantiile si drepturile associate acestora. Prezentele acte normative nu se aplica persoanelor juridice.

Termene

Toate termenele incluse în termeni si conditii se interpretează drept termene exprimate în zile calendaristice. Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului. În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, societatea noastra prelungeşte termenul în mod corespunzător.

Preturi

Pe site, vei gasi informatii clare despre pret si disponibilitatea in stoc. Preturile afisate pe site aferente produselor, sunt preturile finale cu TVA inclus. Suma finala pe care trebuie sa o platiti dvs este pretul final cu TVA inclus.

Conform OUG 34/2014 un contract de vânzare la distanta reprezinta orice contract încheiat între profesionist şi consumator fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul (confirmarea acceptării comenzii de catre profesionist) , în temeiul căruia profesionistul se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul se angajează să plătească preţul acestora.

Comenzile efectuate pe site online vor trebui confirmate de aceea va rugam lasati datele corecte In cazul in care produsele comandate ajung la dumneavoastra in stare deteriorata va rugam nu acceptati livrarea si contactati-ne telefonic la fata locului. In colet veti gasi factura produselor, certificatul de garantie, manualul si orice alt accesoriu inclus in pret.

Conditii generale de livrare

Vom livra produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către dvs, fără întârziere nejustificată şi în orice caz in termenii mentionati la sectiunea “Termen de livrare” SAU, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. In cazul în care nu ne indeplinim obligatia de a livra produsele la momentul convenit cu dvs sau în termenul de maxim 30 zile, dvs aveti dreptul de a solicita efectuarea livrarii într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor. În cazul în care nu vom livra produsele în termenul suplimentar respectiv, aveti dreptul, după caz, la rezilierea contractului. La rezilierea contractului, societatea noastra va rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului cu dvs şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului.

Termen de livrare

Durata transportului / termenul de livrare prin intermediul firmei de curierat este de 72 ore. Transportul produselor catre dvs este gratuit. Exceptii de la livrare fac sarbatorile legale, weekendul cu exceptia de mai sus si cazurile in care ninebot.ro va contacteaza telefonic si prin email privind intarzierea comenzii din motive intemeiate.

Dreptul de retragere

Dvs beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele direct legate de returnarea produselor. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile din ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de catre dvs, intra in posesia fizica a produselor sau ziua in care dvs sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de dvs, intra in posesia fizica a ultimului produs /ultimei piese (in cazul in care dvs comandati printr-o singura comanda produse multiple/piese care vor fi livrate separat).

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Inainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile), sunteti obligati sa ne informati cu privire la decizia dvs de retragere din contract. In acest scop, aveti la dispozitie formularul standard de retragere mentionat la sectiunea retur sau puteti face orice alta declaratie neechivoca prin care va exprimati decizia de retragere din contract specificand produsele achizitionate (e-mail / fax / posta, etc) iar noi va vom comunica fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.

Obligatiile dvs in cazul retragerii

Dvs sunteti obligat sa returnati produsele catre societatea noastra fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dvs de retragere din contract, prin transmiterea formularului de retragere sau prin orice declaratie neechivoca mentionata la sectiunea “Exercitarea dreptului de retragere”. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de dvs inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile. Dvs suportati doar costurile directe legate de returnarea produselor. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Obligatiile noastre in cazul retragerii

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Cu exceptia cazului in care recuperam noi produsele, avem posibilitatea legala de a amana rambursarea platii pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs conform careia ati trimis produsele catre noi, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Exceptii de la retragere

Dvs sunteti responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Societatea noastra va face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor care nu va fi descurajanta pentru dvs astfel incat sa va impiedicam exercitarea dreptului de retragere.

Diminuarea valorii se va percepe pentru produsele returnate care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate sau alte aspecte care sunt mentionate si in manualele de utilizare sau/si certificatul de garantie, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si ulterior revandut ca produs nou. Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3. De asemenea nu se returneaza produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, asa cum sunt ele prezentate in platforma online.

Natura, caracteristicile si functionalitatea produselor. Diminuarea valorii

Informatiile cu privire la caracteristicile principale ale fiecarui produs sunt mentionate pe site. Ca element de specificitate, conditionat strict de cerintele producatorului, asupra caruia societatea noastra nu exercita nici o influenta , o reprezinta seria unica de inregistrare a produsului , care ofera posibilitatea utilizatorului sa utilizeze produsul conform specificatiilor tehnice aferente.

Functionalitatea produselor poate fi testata si verificata fara nici un inconvenient de catre utilizator si fara activarea seriei unice de inregistrare a produsului, insa acestea, in varianta “demo” nu beneficiaza de capacitatea maxima a specificatiilor tehnice ( ex: viteza maxima este de 18 kmh, fata de 10 kmh fara activarea seriei ).

Intrucat seria unica a produsului este individuala, unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data. Aceasta activare presupune inregistrarea intr-o platforma online Appstore/Android – Segway-Ninebot ce opereaza date cu caracter personal a utilizatorului. Intrucat seria unica a produsului este individuala , unitara si nereplicabila, aceasta poate fi folosita o singura data.

Avand in vedere natura si functionalitatea specifica a produsului, va recomandam ca in perioada de 14 zile in care aveti dreptul sa returnati produsul, sa testati functionalitatea acestuia fara sa il activati (introducerea datelor cu caracter personal: user, parola, email, data nastere si trimiterea online catre server-ul producatorului a seriei unice a produsului atribuit numelui dvs).

Diminuarea valorii in cazul unui produs neactivat

In cazul in care nu ati activat produsul si doriti returnarea acestuia, se va analiza gradul de uzura cf. art 14 din OG34/2014 si daca se constatata ca produsul este returnat intr-o stare in care nu permite revinderea ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a efectua diminuarea valorii produsului ( intre 10-30 %) pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia acelasi produs, pe cheltuiala acestuia. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului.

Diminuarea valorii in cazul unui produs activat

In cazul in care ati activat seria unica de inregistrare a produsului prin intermediul aplicatiei Segway- Ninebot, si doriti sa-l returnati in termenul legal de 14 zile, acesta necesita inlocuirea unor componente hardware considerabile ca pret, situatie ce conduce astfel la diminuarea valorii produsului cu valori cuprinse intre 35-50 % in functie de model. Vanzatorul va face dovada diminuarii produsului. De asemenea, daca produsul activat este returnat si intr-o stare in care nu permite revinderea ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a efectua suplimentar diminuarea valorii produsului cu valori intre 10-25% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia acelasi produs, pe cheltuiala acestuia.

Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

Costuri suportate de catre cumparator:

Veti asigura costurile de retur si transport curier in cazul caruia renuntati la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, vi se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea dvs, va vom reexpedia produsul initial, pe cheltuiala dvs. (art.14.punctul 3);

Transferarea riscului

Livrarea produselor catre dvs cade in responsabilitatea noastra. În cazul contractelor în care societatea noastra livrează produsele către dvs (inclusiv prin intermediul unui societati de curierat), riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat abia în momentul în care dvs sau o parte terţă desemnată de dvs, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul va este transferat in cazul exercitarii dreptului de retragere din contract, în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dvs să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către societatea noastra, fără a aduce atingere drepturilor dvs faţă de transportator.

Colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal

Societatea noastra respecta prevederile Legii nr. 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice. Clientii sunt asigurati de confidentialitatea datelor furnizate, acestea sunt solicitate exclusiv in scopul procesarii comenzilor si livrarii produselor la locul agreat impreuna cu reprezentantul societatii.

Dreptul de a actualiza continutul site-ului

Societatea noastra isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului, fara o notificare prealabila a utilizatorilor sau clientilor. Societatea nu va putea fi considerata responsabila pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari efectuate de de catre administratorul website-ului.

Politica de garantii

Toate produsele vandute pe pe acest site, sunt produse noi, insotite de acte fiscale si se incadreaza in cerintele privind garantiile. Durata medie de utilizare a produselor este de 6, 12 sau 60 de luni, in functie de tipul produsului si producator. In cazul nefericit al problemelor de service, iti stam la dispozitie cu servicii de reparatie pentru produsele tale, atat pe durata garantiei, cat si post garantie.

Conform OUG 21/1992 (rep) si Legii 449/2003 modificata, ne obligam sa asiguram o garantie legala de conformitate de 2 ani de la data vanzarii produsului pentru persoane fizice, cu exceptia cazurilor in care durata medie de utilizare a produsului este mai mica de 2 ani ( cf specificatiilor certificatului de garantie).

In cazul solicitarii garantiei, vom interveni in termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificati, aducand la conformitate produsul in primul rand prin reparare utilizand doar piese noi, apoi prin inlocuire sau rezolutiunea contractului daca nu este disproportionata, daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita cu perioada de timp ce produsul a stationat in service pentru reparatii. Dvs in calitate de consumator trebuie sa ne informati despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ati constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.